05 | 05 | 2021
The research on fatigue damage mechanism of railway infrastructure metallic components, i.e., rail joint and switch panel, is performed in this work, with the help of three technical methods,...
05 | 05 | 2021
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05 | 05 | 2021
The development of the breeding blanket is one of the crucial aspects to overcome in the framework of the EU fusion program towards DEMO. In the nuclear fusion power plants of the future, the...
05 | 05 | 2021
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05 | 05 | 2021
Cristina Bilbao SINTERIZACIÓN Y DILATOMETRÍA DE ACEROS PULVIMETALÚRGICOS PARA PIEZAS DE AMORTIGUADOR Fecha: 28/09/2017 Director: Francisco Castro Campos de investigación: Consolidation of Metallic...
05 | 05 | 2021
El principal atractivo de los aceros PM dirigidos al sector de la automoción es la fabricación de piezas de geometría compleja de forma casi final con tolerancias dimensionales acotadas, evitando...
05 | 05 | 2021
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05 | 05 | 2021
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06 | 05 | 2021
Asier Bergara Fatigue Crack Propagation Using The Extended Finite Element Method (XFEM) Fecha: 26/07/2017 Director: José Manuel Martínez Esnaola
06 | 05 | 2021
Aída Calvo Desarrollo de las aleaciones de wolframio autopasivantes W-Cr-Ti y W-Cr-Y para su aplicación en la primera pared de un futuro reactor de fusión nuclear (DEMO) Fecha: 16/06/2017 Director:...